Administrator

SC AMG Stock Trading SRL

06-04-2012 | EXPIRA LA 08-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Relaţii functionale:

-are relatii de serviciu cu toate serviciile, birourile si alte entitati functionale;
-are relatii cu toate persoane juridice si persoane fizice care au legaturi economice cu societatea.

Administratorul societatii conduce activitatea din compartimente si are urmatoarele atributii:
- raspunde de evidenta contabilitatii primare
- asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera ;
- semneaza documentele contabile
- raspunde de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii comunicand ori de cate ori i se solicita de catre asociati , evidente legate de situatii legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei ,
- are drept de semnatura pe documentele justificative si in banca ,
- efectueaza operatiuni de incasari si plati (prin casirie sau prin virament) , asigura virarea incasarilor in contul si banca societatii , iar extrasele lunar se transmit la compartimentul de contabilitate ,
- organizeaza si asigura exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale in viguare;
- organizeaza inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale in viguare;
- raspunde de inregistrareasi miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe(dezmembrare,valorificare,etc.)
- examineaza regularitatea si conformitatea operatiunilor,identifica risipa si gestiunea defectuasa ,iar pe aceste baze,propune masuri pentru recuperarea pagubelor si sanctionarea celor vinovati,dupa caz.
- respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare avand grija ca si angajatii societatii sa o faca;
- respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al societatii,aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine ,
- raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;
- pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;
- rezolva si alte sarcini care cad in sfera sa de activitate , trasate de asociati sau colaboratori angajati ai societatii,
- reprezinta societatea pe plan local jud Cluj, in relatia cu institutii publice locale si cu terti;
- actualizarea atributiilor se va face functie de modificarile organizatorice legislative care apar ,


CERINTE

Studii:
-absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
Vechime:
-sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii economice;
Cunostinte:
-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si economic;
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
-capacitate de organizare si conducere a activitatii economice;
-capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
-corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;


BENEFICII OFERITE

Se discuta in cadrul interviului.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitati de consultanta pentru afaceri si management