Sales Spare Parts-vanzator piese de schimb

Pro Solutions Agency S.R.L.

01-07-2015 | EXPIRA LA 31-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea companiei:
Pro Solutions Agency recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie din domeniul agriculturii din Romania, Sales Spare Parts-vanzator piese de schimb.

Descrierea postului:
- Vanzare directa, ofertare directa, prezentarea bunurilor catre clienti;
- Imbunatatirea nivelului de securitate si a calitatii procesului de vanzare prin oferirea directa a posibilitatii de a incheia un contract care presupune obtinerea de instrumente de plata care confera securitate tranzactiei;
- Suport tehnic pentru clientii de piese de schimb, acordand atentie speciala departamentului de service; aceasta atributie include, dar nu e limitata la: identificare piese de schimb; comandare, urmarire a comenzilor procesate;
- Sudiu de piata, analizarea competitiei; adaptarea produselor programului la nevoile pietei si optimizarea fluxului stocului, analizarea clientilor;
- Indrumarea clientilor catre persoana de vanzari utilaje responsabila in aria respectiva pentru identificarea oportunitatilor de vanzare a masinilor agricole;
- Participarea la toate inventarele din filiale, la cererea Head of Spare Parts;
- Inlocuirea celorlalti membrii ai departamentului, la nevoie.

Program de lucru: Luni-Vineri – 8 ore/zi


CERINTE

- Cunostiinte de operare PC
- Experienta operationala de piese, vanzare service auto
- Abilitati bune de comunicare si interrelationare
- Spirit de echipa
- Putere de decizie si initiativa;
- Orientat spre solutionarea situatiilor intampinate;
- Atentie distributiva
- Capacitate de invatare si autoperfectionare
- Bune abilitati de planificare si organizare


BENEFICII OFERITE

- Training;
- Salariu atractiv+partea variabila +asigurare medicala

Asteptam aplicatia dumneavoastra la roxana.mrejuica@prosolutionsagency.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;