Coordonator local comercial - Vanzari Retail Regional

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Planifică şi coordonează toate acţiunile de vânzare comerciale pentru segmentul rezidenţial la nivelul judeţului/ judeţelor alocat(e), pentru a asigura atingerea targeturilor, identificând în timp util diferenţele necesare pentru atingerea acestora. Asigură o performanţă optimă şi constantă, conlucrând îndeaproape cu Şefii de Compartimente Magazine, Reprezentanţii de Vânzări şi Agenţii Colaboratori ai dealerilor, fiind deplin răspunzător de interacţiunile cu Centrele de Telecomunicaţii menite să asigure îndeplinirea obiectivelor de afaceri ale companiei.
Dimensiuni:
• Unităţi generatoare de venit.
• Venituri.
• Rata de instalare.
• Rata deconectărilor.
• Rata de ocupare.
• Noi achiziţii.
• Calitatea serviciilor furnizate.
• Dezvoltarea celorlalţi.
• Implementează strategia comercială în conformitate cu informaţiile primite de la Directorul Vânzări Retail Regional.
• Identifică acele aspecte care impiedică realizarea targeturilor, a cauzelor şi găsirea de soluţii corective cu focus pe implementarea imediată a acestora.
• Asigură sesiuni lunare individuale de coaching persoanelor responsabile cu canalele de vânzări din judeţul/ judeţele său/sale.
• Este în întregime răspunzător de recrutarea agenţilor pentru canalele de vânzări interne, în sensul de a asigura pe cât posibil o echipă cu membri permanenţi, performanţi şi care să susţină realizarea obiectivelor.
• Este răspunzător de colectarea informaţiilor la nivel local, validarea şi centralizarea acestora, pentru a fi comunicate Directorului Vânzări Retail Regional, cu scopul de a îmbunătăţi rezultatele.
• Este prezent în mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce înseamnă acţiuni de lansare a vânzărilor; minim 70% din activitatea zilnică presupune muncă pe teren, pentru monitorizarea activităţilor şi realizarea targeturilor.
• Identifică oportunităţi locale de achiziţie, menite să optimizeze realizările de business.
• Asigură coordonarea structurilor din subordine în concordanţă cu politicile comerciale ale Companiei, îndeplinirea obiectivelor stabilite privind serviciile oferite clienţilor, creşterea gradului de satisfacţie al clienţilor.
• Monitorizează şi asigură servicii de calitate către clienţi, asigurându-se că personalul este în permanenţă informat despre produsele şi serviciile oferite de Romtelecom.
• Monitorizează organizarea operaţiunilor din cadrul depozitelor magazinelor şi a celorlalte canale de vânzări pentru a administra eficient stocurile, comenzile, recepţiile şi depozitarea în bune condiţii a produselor/bunurilor.


CERINTE

• Studii superioare finalizate cu diplomă de licenţă.
• Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distribuţie teritorială, de preferat în domeniul telecomunicaţiilor.
• Capacitate de planificare.
• Minim 1 an experienţă în Managementul Proiectelor.
• Abilitatea de a lua decizii rapide şi complexe.
• Abilitatea de urmărire şi control.
• Capacitate de analiză şi sinteză.
• Orientare spre rezultate.
• Abilităţi de organizare şi comunicare.
• Experienţă în formarea şi dezvoltarea unei echipe.
• Foarte bune abilităţi de comunicare în limba română şi limba engleză.
• Abilităţi de abordare şi soluţionare a problemelor.
• Atitudine proactivă.
• Spirit de iniţiativă.
• Flexibilitate.
• Permis de conducere categoria B.
• Limba engleză - nivel avansat.
• Bune cunoştinţe de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...