Sales & Customer Care Representative Bulgaria

eMAG.ro

14-06-2013 | EXPIRA LA 14-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Offering information about the the available products and about the promotional offers;
Processing the clients orders (via fax, e-mail, phone);
Promoting our products, according to the clients' needs;
Documenting the technical specifications of the products found onwww.emag.bg (IT products, home appliances etc.).


CERINTE

Bulgarian language - advanced;
Very good IT&C knowledge;
High PC operating skills (MS Office: Word, Excel);
English language – medium level;
Client-oriented;
Fast problem solver;
Logical, analytical thinking.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.