Web Master - Direcţia Marketing – Segment Business (WM-SB)

ROMTELECOM

12-06-2010 | EXPIRA LA 18-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este responsabil cu managementul integral al site-ului Romtelecom, secţiunea Business, atât în versiunea în română, cât şi în engleză, şi coordonează echipa de web (inhouse şi agenţii) în vederea îmbunătăţirii şi optimizării permanente a arhitecturii site-ului, design-ului, navigaţiei în site şi a organizării conţinutului verbal şi vizual.
• Este responsabil pentru optimizarea SEO a site-ului Romtelecom, secţiunea Business în raport cu principalele motoare de cautare, şi utilizarea permanentă a instrumentelor de analiză (Google Analytics) pentru eficientizarea SEO şi SEM.
• Contribuie la evaluarea şi selectarea celui mai adecvat media mix online, în scopul de a crea şi îmbunătăţi generarea de vizitatori în site. Generează idei şi concepte noi pentru a creşte traficul site-ului, gestionează şi monitorizează toţi vizitatorii site-ului şi configurează metodele pentru a creşte rata de conversie în intregul portofoliu de produse.
• Lucrează sub supravegherea Managerului de Servicii Marketing pentru a asigura consistenţa comunicării în mediul online cu strategia generală de comunicare a brandului Romtelecom Business Solutions şi a produselor şi serviciilor oferite.
• Este responsabil de relaţia cu clienţii interni şi externi în vederea colectării informaţiilor necesare pentru a fi comunicate de Romtelecom, Segmentul Business, în mediul online. In acest scop, lucrează îndeaproape cu toate celelalte echipe din Direcţia Marketing-Segment Business, incluzând departamentele de vânzări, product management, marketing, IT precum şi cu agenţiile specifice.
• Monitorizează toate promoţiile care urmează a fi lansate şi cele care sunt în curs de lansare şi generează noi idei pentru a le transforma în mesaje relevante şi de impact pentru piaţa ţintă corespunzătoare, în conformitate cu strategia de comunicare.
Postul este pe perioadă determinată.


CERINTE

• Studii universitare în web design, comunicare, PR, marketing online.
• Minim 3 ani într-un mediu de marketing online, site web management şi marketing.
• Exteprienţă relevantă de project management în proiecte de comunicare online şi web.
• Creativitate, orientare către găsirea de soluţii, aptitudini de dezvoltare a afacerii.
• Cunoştinţe solide de comunicare, web design, tehnologii şi producţie online.
• Cunoştinţe Dreamweaver, In Design şi alte programe de management al conţinutului web.
• Cunoştinţe avansate de limba engleză.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...