WAREHOUSE MANAGER

ABC Human Capital

10-06-2014 | EXPIRA LA 10-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Organizarea centrului de distributie pe departamente, conform organigramei primite de la directorul national de logistica, prin desemnarea persoanelor competente pentru fiecare post din organigrama;
• Coordoneaza activitatea personalului din subordine;
• Stabileste si implementeaza programele de lucru pentru fiecare departament: transport, depozitare, vamuire, operare documente, paza, curatenie;
• Dezvolta si aplica un sistem de control al operatiunilor desfasurate, astfel incat sa se asigure ca acestea se desfasoara in parametrii financiari si de eficienta stabiliti de comun acord cu directorul national de logistica (ex.: inventarieri periodice, verificari in teren a soferilor, verificarea consumului de combustibil, supervizarea receptiilor si livrarilor de marfa din depozit, supervizarea stocului de marfa.);
• Asigura, prin delegarea de responsabilitati angajatilor din subordine, securitatea gestiunii de marfa, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe aflate in folosinta centrului de distributie;
• Monitorizeaza cheltuielile administrative, de energie sau cu materiale consumabile, cauta si aplica solutii de reducere a lor, la nivelul la care nu este periclitata activitatea centrului de distributie;
• Reprezinta compania si interesele ei in relatia cu autoritatile statului sau alte companii, ori de cate ori este nevoie si in limita sa de responsabilitate;
• Asigura respectarea legislatiei in toate domeniile de activitate ale centrului de distributie.


CERINTE

• Studii superioare finalizate cu diploma de licenta, de preferat in domeniul tehnic
• Experienta: in domeniul FMCG: minimum 5 ani; pe un post similar: minimum 3 ani
• Cunostinte solide de gestiune şi administrare;
• Bune cunoştinte de utilizare P.C. si de utilizare a programelor specifice de gestiune
• Experienta anterioara in lucrul cu sistemele Scala si Alwis sunt un real avantaj;
• Cunostinte de contabilitate primara
• Cunostinte în domeniul sanatatii şi securitatii în munca:
ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSOANLE
• bune abilitati de planificare, organizare, coordonare;
• capacitatea de a lua decizii corecte, oportune si eficiente;
• orientare catre rezultate; capacitate de analiza si sinteza; atentie la detalii, atentie distributiva;
• capacitate de a lucra cu oamenii; rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d