Warehouse Coordinator

ProCA Romania SRL

30-09-2005 | EXPIRA LA 05-10-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura pastrarea, depozitarea si livrarea marfurilor in cele mai bune conditii, conform Instructiunilor de receptie, depozitare si livrare.
- Verifica concordanta intre documentele insotitoare si produsele preluate si informeaza seful direct atunci cand constata diferente.
- Inregistreaza fiecare intrare de produs, cu numarul serial aferent (unde este cazul), cu perioada de garantie si genereaza NIR-ul.
- Receptioneaza produsele si documentele insotitoare (factura fiscala de la furnizor, avizul de insotire a marfii, certificatul de garantie, factura externa).
- Indosariaza facturile de intrare si certificatele de garantie de la furnizorii interni.
- Urmareste ca facturile emise, pentru care a scos marfa, sa fie stampilate
- Verifica existenta certificatului de garantie aferent fiecarei facturi
- Intocmeste si printeaza toate documentele necesare livrarii sistemelor de calcul conform Instructiunii de livrare.
- Intocmeste Avizele pentru produsele livrate in custodie, printeaza , semneaza si stampileaza.
- Intocmeste Avizele de retur pentru produsele returnate furnizorului.
- Intocmeste si printeaza Bonuri de consum direct pentru consumabilele care se utilizaeaza in firma.
- Intocmeste si printeaza Documente de transfer in gestiunea Mijloace Fixe pentru componentele si perifericele ce urmeaza sa fie utilizate in firma
- Informeaza seful direct asupra oricarei probleme aparuta in procesele de receptie si livrare, care ar putea afecta termenele de livrare catre clienti
- Urmareste ca facturile emise, pentru care a scos marfa, sa fie stampilate;
- Pentru livrarile in provincie printeaza si aplica pe colet adresa destinatarului si marcheaza coletul in care se pune factura fiscala;
- Intocmestre ¿borderoul de transport¿ si tine evidenta taxelor de transport;
- Informeaza seful direct asupra oricarei probleme aparuta in procesele de receptie si livrare, care ar putea afecta termenele de livrare catre clienti lui.
- Urmareste facturile emise la departamenul Sales, scoate produsele din rafturi in ordinea numerelor interne ale facturilor, intocmeste certificatele de garantie si completeaza numerele seriale ale produselor ;


CERINTE

1.1. Pregatire: studii mediii;
1.2. Experienta anterioara: min 1 an intr-un post similar
1.3. Cunostinte:
- cunostinte foarte bune in domeniul in care activeaza firma
- cunostinte minime operare calculator (Word, Excel)
- cunostinte foarte bune in domeniul in care activeaza firma
- notiuni de contabilitate primara (intocmire de Facturi Fiscale, Avize de insotire a marfii,NIR, etc)
- cunostinte bune in utilizarea aplicatiei de gestiune Neomanager
- cunostinte generale cu privire la produsele pe care le distribuie firma (dentificarea produselor, a tipului, a marcilor)
1.4. Calitati si aptitudini
- rezistenta fizica si nervoasa ridicata
- promptitudine in rezolvarea problemelor
- capacitatea de a se adapta rapid la ritmuri variate de munca
- calitati intelectuale (inteligenta, memorie vizuala si auditiva, atentie concentrata si distributiva)