Job expirat
Stabilirea unor relatii bune cu clientii si pentru rezolvarea in timp util si in bune condi?ii a tuturor problemelor aparute;
Planificarea si supravegherea activitatii departamentului;
Tine evidenta contractelor, comenzilor, procesele verbale de predare-primire materiale si a documentelor interne;
Evaluarea personalului din subordine (fise de apreciere) la sfarsitul fiecarui an;
Asigura desfasurarea unei activitati calificate de personalul aflat in subordine si pentru organizarea muncii si a gestiunii;
Raspunde de furnizarea de materiale verificate calitativ si cantitativ catre clienti;
Raspunde pentru orice neconformitatile constatate intre evidenta fizica si cea scriptica a materialelor predate beneficiarilor.
Studii: medii / superioare;
Experienta in domeniul de minim 0-2 ani;
Buna cunostere a unei limbi de circulatie internationala (de preferat engleza);
Spirit de observatie, dinamism, eficienta, lucru in echipa, reale si excelente abilitati de comunicare si negociere;
Cunostinte bune de utilizare a computerului (MSOffice).
Salariu foarte atractiv;
Contract pe perioada nedeterminata, cu perioada de proba de 3 luni;
Conditii de lucru foarte bune.
Express by Zen