Utilizator cu experienta in utilizarea de aplicatii CRM/ERP

Avenir Telecom SA

01-06-2007 | EXPIRA LA 01-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura suportul necesar bunei functionari a aplicatieie software de vanzari in magazine;
- Sustine utilizatorii din magazine in rezolvarea problemelor de utilizare a aplicatiei software.


CERINTE

- Cunostinte bune de utilizare a uei aplicatii CRM/ERP ( experienta Navision constituie un avantaj);
- Abilitati de comunicare, initiativa, orientare spre atingerea obiectivelor;
- Experienta ca suport tehnic/call center.


DESCRIEREA FIRMEI

Avenir Telecom este parte integranta a grupului multinational de telecomunicatii - AVENIR TELECOM International - leader pe piata franceza de comunicatii mobile/IT, in prezent cu o extindere rapida in zonele de crestere economica din Asia si Europa de Est. Internity este reteaua de magazine a grupului Avenir Telecom, devenind unul dintre cei mai importanti distribuitori de echipamente si servicii de telecomunicatii din Romania.
Avenir Telecom are in momentul de fata peste 200 de angajati in vanzari, marketing, business development si servicii post-vanzare, o echipa in continua ascensiune, ambitioasa, cu o medie de varsta de 29 ani, condusa de o echipa de profesionisti motivati, cu o experienta de cel putin 5 ani in domeniul comunicatiilor.

Principiile noastre operationale reprezinta puterea afacerii noastre: satisfactia clientilor este scopul principal al activitatii noastre.

Suntem intotdeauna disponibili pentru clientii nostri si incercam sa facem tot ce ne sta in puteri pentru a ii multumi.