Trainer Tehnic

UPC Romania

10-07-2012 | EXPIRA LA 09-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Colaboreaza cu managerii din cadrul Departamentului Customer Operations la nivel national pentru identificarea nevoilorde training si dezvoltare ale angajatilor si a modalitatilor celor mai potrivite de adresare a lor.
Identifica, evalueaza, propune si implementeaza bune practici si parteneriateavantajoase pentru companie cu privire la nevoile de evaluare, training si dezvoltare ale acesteia.
Este responsabil/a de designul si implementarea programelor de, training si dezvoltarein vederea imbunatatirii performantei individuale a angajatilor si organizationale.
Intocmeste si propune modele si metode de evaluare de competente,testare cunostinte si abilitati si calendar de trainingla nivel de Customer Operations in baza nevoilor identificate in acest sens si urmareste implementarea eficienta a programelor aprobate.
Sustine sesiuni de trainingpentru angajatii departamentului Customer Operations.
Urmareste aplicarea calitativa a programului de inductionpentru noii angajati Customer Operations si livreaza in coordonare cu Specialistul Training si Dezvoltare sesiunea “Prima zi la UPC” noilor angajati sau personalului implicat in livrarea acestor sesiuni in regiuni.
Culege feedback despre programe si propune modalitati de actualizare si imbunatatire continua a acestora tinand cont de nevoile identificate in urma acestui proces si obiectivele companiei.
Sprijina supervizorul direct in construirea si urmarirea executiei bugetuluiprivind activitatile de evaluare a competentelor, training si dezvoltare ale Customer Operations.
Asigura relatia intre departament si furnizoricu privire la receptia serviciilor privind proiectele de evaluare de competente, training si dezvoltare si plata acestora in acord cu termenii contractuali agreati in parteneriatele incheiate.
Monitorizeaza cheltuielile cu activitatile de evaluare de competente, training si dezvoltare pentru a se asigura ca se incadreaza in bugetul alocat.


CERINTE

Studii superioare finalizate, de preferat intr-unul din domeniile IT, telecomunicatii, electronica.
Experienta de minim 2 ani in domeniul telecomunicatiilor.
Experienta in creare si livrare de programe de training constituie un avantaj.
Foarte buna cunoastere a pachetului MSOffice.
Foarte bune cunostinte de limba engleza (nivel avansat).
Foarte bune abilitati de planificare si actiune strategica, cat si de organizare in activitatea zilnica si in programele pe care le deruleaza sau la care participa.
Foarte bune abilitati in identificare nevoilor clientilor si orientare maxima satisfacţie a acestora prin serviciile oferite.
Foarte bune abilitati de colaborare si lucru in echipa, precum si abilitatea de a influenta pe ceilalti in vederea atingerii obiectivelor companiei fara a afecta moralul angajatilor.
Are foarte bune abilitati de evaluare a competentelor proprii si ale celorlalti si cu o puternica orientare catre dezvoltarea continua
Creativitate, inovatie si orientare catre imbunatatire continua.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)