Trainer - Compartiment Reportare & Suport GBM

ROMTELECOM

06-04-2012 | EXPIRA LA 06-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvoltarea de noi procese şi proceduri de lucru interne Direcţiei de Vanzari a Segmentului - GBM.
Monitorizarea performaţelor reprezentanţilor de vânzări din punct de vedere al abilităţilor de vânzare.
Dezvoltă materiale de instruire specifice pentru personalul de vânzări şi organizează sesiuni de instruire conform procedurilor în vigoare şi a cerinţelor de business.
Dezvoltă strategia de instruire şi organizează sesiunile în conformitate cu aceasta.
Monitorizează performaţele sesiunilor de instruire.
Actualizează periodic toate materialele de instruire.
Pregăteşte materialele de instruire operaţională, le implementează şi actualizează periodic.
Pregăteşte şi organizează evenimente şi sesiuni de instruire end to end.
Asigură managementul proiectelor desemnate: analizează specificaţiile, planifică, asigură consultanţă şi suport, monitorizează rezultatele, raportează şi asigură suport în implementare.


CERINTE

Studii superioare în unul dintre domeniile: Resurse Umane; Comunicare în Afaceri sau Management.
Studii de management postuniversitare - reprezintă un avantaj.
Experienţa anterioară în vânzări/domeniul tehnic/managementul produsului/telecomunicaţii.
2 ani experienţă în instruire şi coaching (Vânzări, Call Center).
Determinat, orientare spre client şi rezultat.
Creativitate şi iniţiativă.
Bune abilităţi de comunicare şi prezentare.
Foarte bune abilităţi de organizare.
Bune cunoştinţe de limba engleză.
Bune cunoştinţe de operare PC.
Disponibilitate de a călători.
Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...