Traducator/ Interpret

SC Automobile Dacia SA

11-12-2006 | EXPIRA LA 17-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigurarea activitatilor de traducere in si din limbile franceza si engleza a textelor oficiale ale Directiei Comunicare Dacia.
Asigurarea activitatilor de interpretariat in si din limbile franceza si engleza la evenimentele din cadrul Directiei Comunicare.


CERINTE

-Studii superioare de specialitate, dubla specializare Franceza- Engleza.
-Minim doi ani de experienta in domeniul traducerilor si interpretariatului la nivel de conferinte nationale si internationale.
- Autorizatie de traducator emisa de Ministerul Justitiei pentru ambele limbi straine.
-Cunostinte de terminologie din domeniile auto, economie, drept constituie avantaj.
-Bune cunostinte de operare calculator.
-Permis de conducere cat. B.
- Disponibilitate la program prelungit precum si deplasari frecvente in tara si in strainatate.


DESCRIEREA FIRMEI

Dacia, un actor major pentru economia nationala
Dacia, primul constructor de automobile roman, a luat fiinta in anul 1966 odata cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. In anul 1999, Renault achizitioneaza 51% din capitalul societatii in urma procesului de privatizare, iar in prezent detine 99,43% din capitalul Dacia. Compania a parcurs un amplu program de modernizare: refacerea instalatiilor industriale, reconstructia retelei comerciale, reorganizarea retelei de furnizori. Investitiile realizate de Renault la Dacia pana la sfarsitul anului 2005 s-au ridicat la 650 de milioane de Euro. Intinsa pe o suprafata de 2 900 000 m¿, platforma de la Mioveni produce modelul Logan in diferite versiuni, dar si o gama de utilitare. Cifra de afaceri la sfarsitul anului 2005 a fost de 1,2 miliarde de Euro.

Logan, o provocare nationala

Proiectul Logan constituie o reala provocare nationala prin care Dacia isi materializeaza ambitiile de a deveni o marca cu vocatie internationala. Logan a fost lansat pentru a raspunde nevoii Grupului Renault de a dispune de o oferta de produs complementara celei din gama Renault actuala pentru a putea dezvolta volumele de vanzari in cele 49 de tari de comercializare pana la sfarsitul anului 2006. Reteaua comerciala numara astazi 88 agenti autorizati Dacia si 15 puncte service. La fabricarea, distributia si exportul vehiculelor isi dau concursul peste 12.400 de persoane, ceea ce reprezinta numarul total al efectivului Dacia. Pentru pregatirea personalului, Renault a investit 1 milion de ore de formare. La sfarsitul anului 2005, cifra totala de vanzari se situa la 164.406 vehicule, din care 51.130 la export, atingand o cota de piata de 45,3 %.

Dacia, marca internationala

Obiectivul Dacia este de a produce la standarde de calitate Renault si la costuri romanesti o gama de vehicule robuste, fiabile si accesibile ca pret pentru clientii romani si straini. Planul comercial actual al Dacia este ambitios si este integrat economiei nationale. Dacia este a doua marca a Grupului Renault, iar Romania reprezinta a sasea piata a Grupului. Dacia contribuie la modificarea imaginii Romaniei in lume, sprijinind procesul de integrare a acesteia in Uniunea Europeana.