TICKETING AGENT (MULTINATIONAL COMPANY)

Adecco Romania

25-07-2008 | EXPIRA LA 31-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Carry out ticketing activities (issuance of tickets, refunds, changes, etc) guaranteeing customers direct access to our client's offer;
• Carry out the reservation and direct sales activities for all customers integrating both customer care activities and sales activities ensuring customer satisfaction;
• Manage cash flow and/or payment with credit card;
• Fill daily sales report;


CERINTE

Clientul nostru este o companie aeriana multinationala, membra a SKY TEAM, cu o traditie de peste 60 de ani in transportul cargo si de pasageri pentru numeroase destinatii din Europa si din intreaga lume.

- 1 year previous experience in tourism field;
- student or university graduate;
- English language knowledge - advanced level;

- very good interpersonal skills, patience, enjoys working with customer;
- team spirit;


BENEFICII OFERITE

- trainings in Romania and abroad;
- multinational environment;


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate