TELESALES MANAGER

SC ADM FARM SRL

21-06-2010 | EXPIRA LA 27-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

FOCUS: COORDONAREA SI SUPERVIZAREA ECHIPEI DE VANZARI PRIN TELEFON ( apx. 20 operatori)

* Coordoneaza prezentarea, promovarea si realizarea vanzarilor prin telefon a produselor si serviciilor companiei pentru toti clientii arondati, prin intermediul operatorilor de vanzari
* Coordoneaza programarea platilor prin operatorii telesales
* Monitorizeaza realizarea incasarilor prin agentii de vanzari/ distributie
* Rezolva/ raporteaza eventualele probleme aparute la client (lipsa marfa, retur, etc.) in colaborare cu celelalte departamente, pe care operatorul de vanzari nu le poate rezolva conform nivelului de autoritate
* Urmareste inchiderea buclei de vanzare si monitorizeaza incasarilor conform procedurilor
* Monitorizeaza creditului clientului si recuperarea creantelor. monitorizand activitatea fiecarui operator de vanzari
* Monitorizeaza solicitarile de comanda /reclamatiile primite de la client
* Este responsabil pentru atingerea targetului de vanzari a departamentului de vanzari prin telefon
* Completeaza si transmite constant rapoartele de analiza catre management, conform procedurii stabilite
* Monitorizeaza colaborarea operatorului telesales cu reprezentantul de vanzari din teren
* Asigura coaching permanent echipei de vanzari stabilind programul de pregatire profesionala si realizarea acestuia
* Monitorizeaza permanent evolutia profesionala prin evaluare directa a operatorilor de vanzari (double call)
* Monitorizeaza si evalueaza periodic echipa de vanzari prin modele de evaluare pe competente si dpdv operational
* Colecteaza si analizeaza feedback-lui de la clienti si transmite catre managementul companiei
* Coopereaza cu departamentul de HR in vederea recrutarii pentru posturile vacante in echipa de vanzari prin telefon.


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

* Abilitati de coordonare si coaching
* Foarte bune abilitati de comunicare
* Foarte bune abilitati de operare PC: Word, Excel (viteza typing)
* Orientare catre client
* Gandire analitica
* Orientare spre rezultat
* Putere de convingere
* Abilitate de a invata
* Planificare
* Toleranta la stres
* Experienta in domeniul farmaceutic - avantaj
* Experienta ca manager call center - avantaj
* Experienta intr-o pozitie similara - avantaj


BENEFICII OFERITE

* Pachet salarial atractiv : salariu fix + bonuri de masa + bonusare in functie de performanta
* Oportunitati de training si dezvoltare profesionala
* Oportunitatea de a lucra cu o echipa tanara si dinamica intr-o companie in plina ascensiune


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 1998, cu capital integral romanesc, ADM Farm a reusit sa se impuna drept o companie eficienta, serioasa, pentru care cele mai importante sunt cerintele si necesitatile clientilor ei. Cifra de afaceri a crescut continuu, de la an la an fapt ce a dus la plasarea ADM Farm intre primii 5 distribuitori din Romania.
Detalii pe www.admfarm.ro