Telesales Executive

PERSPECTIVE Group

01-04-2008 | EXPIRA LA 01-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru, cunoscuta firma internationala, este cel mai important operator alternativ de telecomunicatii la nivel central si est european care asigura servicii integrate de telecomunictii pentru corporatii, companii mici si mijlocii, carrieri internationali. Gama de servicii cuprinde solutii de telefonie, comunicatii de date, conexiuni Internet, solutii IP VPN si MPLS, servicii de banda larga. Grupul are peste 1000 de angajati.

Datorita dezvoltarii afacerii cautam acum persoane dinamice pentru postul Telesales Executive.

Responsabilitati:

- Depasirea obiectivelor de vanzari prin telefon a produselor si serviciilor catre clientii potentiali sau existenti, intreprinderi mici si mijlocii
- Vinde prin telefon solutii de internet pentru clientii potentiali si existenti, intreprinderile mici si mijlocii
- Genereaza nevoi de vanzare calificate pentru alte canale de vanzare decat telesales. (account manageri)
- Asigura, cu ajutorul echipei de suport, transmiterea ofertelor agreate la cleinti, semnarea contractelor, implementarea serviciilor vandute in conditiile agreate cu clientul
- Construieste si mentine relatii eficiente cu clientii existenti si potentiali bazate pe valoare si incredere in vederea facilitarii vanzarii telefonice sau generarii de nevoi de vanzare calificate
- Construieste si actualizeaza permanent o baza de date de clienti potentiali si existenti pentru a sustine vanzarile prin telefon
- Contribuie la perfectionarea profesionala a noilor sai colegi, schimb¿nd informatii cu ace?tia referitoare la proceduri, servicii, produse si alte aspecte legate de evolutia profesionala a colegilor sai
- Raspunde la cerintele de prezenta la program in intervalele de timp si in zilele solicitate de companie, in functie de planificarea realizata la nivelul departamentului


CERINTE

- Preferabil cu cel putin 6 luni lucru direct cu clientii (preferabil ca agent de vanzari, agent de marketing sau reprezentant relatii cu clientii)
- Daca nu exista experienta anterioara se apreciaza in primul rand dorinta de invatare, dezvoltare, seriozitatea si responsabilitatea catre activitatea desfasurata
- Preferabil: cursuri de vanzare, telemarketing, telesales
- Limba engleza
- Munca in echipa, orientarea catre client
- Dinamism, motivare, persuasiune
- Orientare catre obtinerea rezultatelor
- Abilitati de relationare si comunicare


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o echipa tanara si dinamica formata din profesionisti cu experienta care sunt capabili sa inteleaga si sa indeplineasca cerintele clientilor.

Avem o abordare indreptata catre managementului schimbarii.

Scopul nostru este de a-i ajuta pe clientii nostri sa faca cea mai buna alegere pentru organizatia lor si de a le fi alaturi pe termen lung.