Telesales Agent - Agent vanzari prin telefon

walter services Romania

27-03-2013 | EXPIRA LA 26-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura satisfactia clientilor si controleaza rata de renuntare la serviciile companiei, prin actiuni specifice de prevenire si fidelizare a clientilor. Ajuta la cresterea numarului de clienti prin activitati de vanzare prin telefon.


Responsabilitati:

Initiaza apeluri telefonice catre clientii existenti sau potentiali cu scopul de fidelizare a acestora sau pentru incheierea de contracte noi de servicii de telecomunicatii;
Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
Construieste, adapteaza si propune clientului oferte de servicii de voce si date cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare si retentie;
Contribuie la realizarea obiectivelor de vanzare si retentie agreate prin acordul individual de performanta;
Respecta procesele si procedurile de lucru agreate;
Tine evidenta tuturor solicitarilor primite de la clienti si inregistreaza in sisteme detalii ale discutiilor cu clientul, precum si motivele nemultumirii clientului, conform cu procedurile dapartamentale;
Personalizarea modului de abordare a fiecarui client şi identifica cererile si reclamatiile clientului;
Menţinerea permanenta a standardele de performanta;
Se obliga sa respecte normele de confidentialitate agreate, printr-un nivel ridicat de etica si integritate.


CERINTE

- Dorinta si capacitatea de a invata rapid informatii despre produsele si serviciile de telecomunicatii;

- Creativitate si orientarea catre rezultate;
- Comunicare de impact si orientare spre solutii;

- Capacitatea de a lucra intr-un mediu in schimbare;

- Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii;

- Reprezinta un avantaj experienta in vanzari si retentia clientilor.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv si competitiv;

- Sanse reale de promovare intr-o companie multinationala de renume;
- Training oferit la cele mai inalte standarde;
- Desfasurarea activitatii intr-o echipa tanara si profesionista, intr-o locatie cu cele mai bune dotari.


DESCRIEREA FIRMEI

Once a pioneer in Contact Center, walter services has today more than 7.500 employees in Germany, Austria, Switzerland, Poland and Romania.
At walter services Romania we believe that our success stays in our people. People are a key value for us and therefore we treat our employees as the most valuable asset.