TELEOPERATOR VANZARI- COMPANIE MULTINATIONALA

CALL POINT NEW EUROPE

22-08-2008 | EXPIRA LA 28-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- el/ ea lucreaza in numele unui client foarte important al companiei pentru o activitate de televanzare;
- ofera suport clientilor cu care comunica, explicandu-le detaliat produsul pe care trebuie sa il cumpere;
- este intotdeauna amabil si dispus sa ofere suport clientilor.


CERINTE

- experienta in domeniul vanzarilor este obligatorie;
- excelente abilitati de cominicare si interrelationare;
- caracter dinamic, atitudine pozitiva, rezistent/ a la stress;
- experienta anterioara intr-un Call Center este considerata un atu;
- dorinta de a se perfectiona continuu.


BENEFICII OFERITE

- program de lucru flexibil (4, 6 sau 8 ore pe zi) in functie de disponibilitatea dumneavoastra;
- sansa de a lucra intr-o companie multinationala in continua dezvoltare;
- oportunitati reale de cariera si de dezvoltare profesionala;
- oportunitati de training profesional (atat initial cat si continuu);
- atmosfera de lucru tanara si dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

CallPoint New Europe SRL face parte din grupul CallPoint New Europe, lider in externalizarea de servicii in Sud- Estul Europei, avand activitati in Sofia (Bulgaria) si Bucuresti (Romania). Compania tinde sa devina principala firma de externalizare a serviciilor din Estul Europei, detasandu-se prin dinamism, profesionalism si valoare. Prin activitatea pe care o desfasoara, CallPoint New Europe actioneaza ca o platforma de Call Center multilingvistica, avand clienti din diferite domenii de activitate: telemarketing, televanzari, din domeniul bancar, al turismului, telecomunicatiilor, etc. De asemenea, compania efectueaza inca de la inceputul sau in Romania diferitele proiecte incredintate in diverse limbi de circulatie internationala: engleza, franceza, germana, italiana, romana, olandeza etc.

Daca sunteti interesati, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra insotit de scrisoarea de intentie la adresa: jobs.ro@callpoint-group.com. Va multumim.