Telemarketing Officer

Mellon Romania

27-07-2008 | EXPIRA LA 02-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dorim sa se alature echipei noastre persoane dinamice, deschise si flexibile care vor avea urmatoarele responsabilitati:
- desfasurarea de activitati de telemarketing prin contactarea telefonica zilnica a clientilor din lista distribuita de superiorul direct
- preluarea apelurilor telefonice de la clienti si solutionarea cererilor acestora prin oferirea unor informatii explicative despre produsele si serviciile companiei
- introducerea de informatii in aplicatia software interna.


CERINTE

- absolvent de studii superioare - de preferinta finalizate sau student la o forma de invatamant cu frecventa redusa;
- limba engleza - minim nivel mediu;
- cunostinte PC (Office) - minim nivel mediu;
- experienta anterioara in call center ori in relatii cu clientii (avantaj);
- foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;
- atitudine orientata catre client.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul de Companii Mellon este rezultatul expansiunii geografice si al investitiei in furnizorii de servicii realizat de catre compania mama, Mellon Technologies. Astazi, grupul este format din 17 companii cu sediul central in Grecia si cu birouri in alte 10 tari, cu un numar total de 3.000 de angajati si o rata a vanzarilor aflata in plina crestere.

Mellon Romania, filiala a Mellon Technologies si membra a Grupului de Companii Mellon, a fost infiintata in anul 2001. Cu sediul in Bucuresti, compania Mellon Romania ofera solutii pentru tranzactii front-end, back-end precum si servicii companiilor din domenii ca: Retail Bancar, Utilitati Publice, Telecomunicatii si altor mari Companii Private.

Bazandu-se pe know how–ul international al companiei dar si pe cele mai importante tendinte globale ale pietei, Mellon Romania furnizeaza si sprijina cel mai bun mix de produse si servicii adresate atat nevoilor specifice cat si fiecarui segment de piata din Romania .