Teleconsilier

BRD - Groupe Societe Generale

18-09-2007 | EXPIRA LA 18-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura relatia la distanta cu clientii existenti si potentiali, prin furnizarea de informatii, promovarea si vanzarea serviciilor de banca la distanta si efectuarea de operatiuni.


CERINTE

- experienta in relatia cu clientii sau stagiile de practica bancara constituie un avantaj.
- dorinta de a incepe si a evolua intr-o cariera bancara
- excelenta comunicare verbala si in scris
- orientare catre client
- rezistenta la stres
- studii superioare sau student in anii terminali III si IV (pentru studenti exista posibilitatea de a lucra part-time).


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate in mediul bancar (gama diversificata de produse si servicii bancare) si bune perspective de evolutie.


DESCRIEREA FIRMEI

Sa ai oameni pregatiti pentru o piata in crestere

Am situat performanta in centrul politicii noastre de resurse umane si am plecat de la principiul ca pentru a fi performant, personalul nostru trebuie sa fie competent, motivat si integrat intr-un climat social favorabil.

Un dinamism al recrutarilor fara precedent

In ultimii 2 ani, BRD a fost cel mai important creator de locuri de munca din sistemul bancar romanesc.

Diversitatea a fost cuvantul cheie al politicii noastre de recrutare : am angajat persoane tinere, debutante , dar si persoane cu experienta , am angajat barbati, dar si mai multe femei, romani, dar si alte nationalitati, am angajat persoane cu studii universitare, dar si persoane cu studii medii provenind din domenii de activitate diferite (economic – finante, juridic, filologie, jurnalistica, industrie, servicii, comert).

O dezvoltare a competentelor in permanenta schimbare

Formarea profesionala este elementul principal al dezvoltarii competentelor colaboratorilor nostri. Aceasta este astfel conceputa incat sa raspunda nevoilor individuale de evolutie a competentelor fiecarui salariat , dar si nevoile generale identificate la nivelul bancii. Satisfactia clientilor nostri se amelioreaza permanent pentru ca grija pe care le-o purtam se regaseste la toate nivelurile de formare profesionala.

Cariere pline de oportunitati

Sa ai persoana potrivita la locul potrivit si momentul potrivit si sa anticipezi evolutiile pietei reprezinta provocarea cotidiana a fiecarei entitati din banca. Politica de gestiune a carierei se bazeaza pe o stransa colaborare intre salariati, manageri si specialistii de resurse umane.

Mobilitatea geografica si/sau functionala contribuie in mod semnificativ la dezvoltarea competentelor si performantelor salariatilor, raspunzand in acelasi timp si nevoilor bancii.