Job expirat
Asigura contactul cu clientii in ceea ce priveste toate aspectele legate de solicitarile si nemultumirile acestora, oferirea solutiilor in vederea rezolvarii situatiilor prezentate si mentinerea unui grad ridicat de satisfacere a clientului.
Studii superioare sau studenti in ani terminali
- Experienta in relatii cu clientii sau practica bancara constituie un avantaj.
- Limbi straine: Engleza sau Franceza – nivel avansat; orice alta limba straina - avantaj
Profilul candidatului:
- Dorinta de a incepe si de a evolua intr-o cariera bancara;
- Excelenta comunicare verbala si in scris;
- Orientare catre client si catre rezultate;
- Abilitati de organizare si prioritizare;
- Rezistenta la stres;
Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.