Tehnician Suport Tehnic IT

DATA FIX TEL S.R.L.

11-03-2009 | EXPIRA LA 16-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura suportul tehnic pentru clientii DATA FIX TEL, atat telefonic cat si in locatia clientului.

Scurt sumar al postului:
- parte din echipa tehnica
- lucru cu clientii DATA FIX TEL
- lucru cu echipe subordonate de contractori si colaboratori
- administreaza, instaleaza, intretine echipamente si solutii IT si telecomunicatii – Internet
- preia sesizarile si reclamatiile clientilor si le gestioneaza rezolvarea
Asigura activitatea de suport tehnic pentru clientii DATA FIX TEL, in domeniul tehnic (IT, comunicatii, internet).
Obligatii:
SPECIFICE:
- Instaleaza si intretine sistemele informatice si de telecomunicatii ale clientilor DATA FIX TEL, in mod coerent si sistematic, conform standardelor si cerintelor interne
- Coordoneaza activitatea de interventii a contractorilor si partenerilor subordonati conform cerintelor, normelor si regulamentelor interne si a legislatiei in vigoare
- Asigura interfata cu furnizorii de servicii tip service in timpul garantiei si post garantie, reparatii, testari si puneri in functiune a echipamentelor informatice
- Asigura instruirea personalului clientilor pentru exploatarea programelor si a tehnicii de calcul
- Evalueaza piata de produse hard, soft, comunicatii si propune aplicarea unor solutii, care sunt adecvate cerintelor clientilor
- Asigura securitatea si integritatea informatiilor obtinute in procesul muncii si pastreaza secretul de serviciu conform normelor interne aprobate
- Asigura compatibilitatea dintre hardware si sistemele de operare (hardware-sisteme de operare, sisteme de operare-aplicatii, hardware-aplicatii, hardware-hardware)
- Evalueaza periodic si propune achizitionarea necesarului de: produse software, Up-grade-uri aplicabile,tehnica de calcul (se include in aceasta denumire suportul hard si orice aparatura implicata in prelucrarea, transmiterea, stocarea, tiparirea, etc. a datelor si a informatiilor)
- Asigura inventarierea tehnicii de calcul si a produselor soft
- Asigura securitatea interna si externa a clientilor (locale, intranet, internet)
- Administreaza servere de telecomunicatii
- Administreaza legaturile dintre distribuitorul Internet si sediul central si dintre unitatile teritoriale si provider-ii de Internet
- Asigura suportul tip retea, comunicatii, legaturi, provider-ii Internet
- Evalueaza traficul pe retele, defineste si propune solutii pentru imbunatatire
- Administreaza conturile Internet ale clientilor
- Preia sesizarile si reclamatiile clientilor si le gestioneaza rezolvarea
- Creeaza/dezvolta scheme functionale/modele in vederea optimizarii fluxului datelor/documentelor
- Urmareste legalitatea privind utilizarea in cadrul societatii clientilor a produselor software
- Foloseste integral timpul de lucru
- Executa alte sarcini repartizate de conducerea DATA FIX TEL

GENERALE

- Organizarea activitatii proprii
- Perfectionarea activitatii profesionale
- Aplicarea cerintelor Regulamentului de Organizare si Functionare
- Aplicarea si respectarea prevederilor legislatiei
- Aplicarea si respectarea normelor, procedurilor cu privire la elaborarea, avizarea, aprobarea, evidenta, difuzarea, modificarea, arhivarea tuturor documentelor ce se utilizeaza
- Respectarea normelor de tehnica securitatii muncii si a normelor de paza contra incendiilor
- Manifestarea unei conduite profesionale (ce include obligatoriu politete, solicitudine) in relatiile cu colegii si cu toate persoanele cu care intra in contact
- Raspunde pentru pastrarea in bune conditii si utilizarea conforma a echipamentului si aparaturii cu care lucreaza

AUTORITATEA POSTULUI:

- Utilizeaza echipamente/consumabile/materiale si calculatorul puse la dispozitie de catre angajator
- Stabileste prioritatea executarii sarcinilor pentru personalul din subordine si colaboratori
- Propune recompense/penalizari, prelungirea/incetarea activitatii subordonatilor / colaboratorilor
- Stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine


CERINTE

a) studii superioare tehnice sau de specialitate (post-liceale de specialitate tehnica) complete, nu in curs.
b) vechime: minimum 6 luni in orice domeniu
c) alte cerinte:

- Profesionale
- capacitate de auto-organizare
- abilitate de comunicare cu sefii ierarhici superiori si colaboratorii din subordine
- abilitati de comunicare cu clientii externi
- aptitudini:
calitati intelectuale, inteligenta
spirit critic si autocritic
initiativa
receptivitate la nou
placerea de a lucra in echipa
dinamism
mobilitate (in Bucuresti)
- Calitati morale / altele:
seriozitate
cinste
corectitudine
atasament fata de societate
nefumator
carnet conducere categoria B (recomandat)


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea de a folosi practic abilitati si cunostinte tehnice mixte
- Exercitiul de a lucra intr-o echipa
- Implicarea in proiecte de suport nationale, complexe cu coordonarea unor echipe exterioare DATA FIX TEL
- Formare la locul de munca in conditii reale
- Mediu de lucru potrivit – acces la calculatoare, Internet, intr-un spatiu de lucru din cadrul sediului DATA FIX TEL
- Asistenta din partea superiorilor
- Abonament RATB/METROREX (In cazurile in care este necesar, se asigura mijloc de transport (Auto / Moto) DATA FIX TEL)
- Participare la cursuri de specializare, conferinte, targuri si expozitii de profil


DESCRIEREA FIRMEI

Servicii de intretinere IT, Consultanta in IT&C, servicii integrate de telecomunicatii, WLAN, WiFi