Tehnician Service Desk IT

UPC Romania

14-01-2013 | EXPIRA LA 13-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura functionalitatea calculatoarelor si a echipamentelor de conectare si de comunicatii
Analizeaza si rezolva incidentele raportate de catre utilizatorii intern
Propune solutii pentru problemele identificate
Dezvolta si imbunatateste permanent procedurile interne
Propune solutii de monitorizare pentru computerele din infrastructura IT.
Dezvolta si implementeaza noi solutii tehnice
Asigura disponibilitate ridicate si intreruperi minime ale serviciilor IT


CERINTE

Studii medii
Cunostinete Windows Suite (XP, 2000, Office)
Certificari MCSA, MCSE, CCNA, sunt un plus.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)