Tehnician Probe - Showroom Bucuresti, Ploiesti, Timisoara, Iasi

eMAG.ro

18-10-2010 | EXPIRA LA 24-10-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Viitoarele responsabilitati:

- verifica si testeaza produsele achizitionate de clienti ;
- completeaza certificatul de garantie pentru fiecare produs testat;
- ofera informatii clientilor cu privire la serviciile de garantie si post grantie oferite de catre firma/furnizori/producatori;
- Ofera clientului al carui produs il testeaza informatii de natura tehnica;
- receptioneaza marfa de la transportatori;
- verifica documentele de insotire a marfii ;
- preda marfa clientilor si intocmeste documentele insotitoare ;


CERINTE

- sa ai bune abilitati de comunicare;
- cunostinte tehnice despre produse IT- nivel avansat;
- cunostinte de limba engleza;
- studii superioare (absolvent sau in curs);
- nivel mediu de cunoastere a pachetului office;
- un coleg cu atitudine proactiva, orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta si rezistenta la stres;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.