TEHNICIAN OPERARE, SERVICE SI MENTENANTA

ENER-G Tehnologii Energetice SRL

05-08-2013 | EXPIRA LA 07-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Mentinerea legaturii cu clientul; respectarea protocoalelor valabile la amplasament referitoare la desfasurarea activitatilor;
• Realizarea activitatilor desfasurate in conformitate cu procedurile valabile la amplasament sau cu procedurile companiei referitoare la managementul riscurilor;
• Realizarea operatiilor de service conform instructiunilor primite;
• Efectuarea reglajelor ori de cate ori este necesar;
• Testarea si monitorizarea performantelor unitatii de cogenerare;
• Verificarea cailor de comunicatie cu centrul de comanda;
• Completarea tuturor formularelor necesare si raportarea catre centrul de comanda;
• Gestiunea in conditii de siguranta a tuturor pieselor folosite si a uleiului uzat;
• Mentinerea curateniei la amplasament;
• Verificarea disponibilitatii si localizarea pieselor de schimb pentru efectuarea operatiilor de service si mentenanta;
• Dezasamblarea si curatarea unitatii de cogenerare;
• Finalizarea comenzilor de piese necesare;
• Reasamblarea unitatii de cogenerare;
• Analiza riscurilor;
• Diagnosticarea si identificarea problemelor;
• Identificarea pieselelor necesare si comandarea acestora prin centrul de comanda;
• Returnarea pieselor nefolosite;
• Iesirea in siguranta din amplasament;
• Gestionarea stocului mobil de piese de schimb.

• Intelegerea si urmarea intocmai a protocolului;
• Toate activitatile trebuie sa fie realizate in conformitate cu procedurile companiei;
• Deservire efectuata in conformitate cu programul de lucru al M1, M2 sau M3 si in limitele de timp asteptate (M1 – 2,5 ore, M2 4 - 5 ore, M3 - 5 ore);
• Realizarea si inregistrarea tuturor reglajelor;
• Diagnosticarea corecta a defectelor si efectuarea reparatiilor;
• Reealizarea tuturor testarilor inainte de parasirea unitatii de cogenerare;
• Completarea si returnarea documentelor necesare catre centrul de comanda in termenele stabilite;
• Depozitarea corecta a pieselor / uleiului nefolosit conform legislatiei de mediu si in conformitate cu procedurile companiei;
• Identificarea corecta a pieselor si comandarea acestora la centrul de comanda;
• Dezasamblarea si reasamblarea corecta a pieselor de schimb conform recomandarilor producatorului;
• Unitatea de cogenerare trebuie sa fie lasata curata si ordonata pentru a preveni riscul de incendiu etc. sau reclamatii din partea clientului;
• Comunicarea eficienta cu centrul de comanda in ceea ce priveste defectele, piesele necesare, etc;
• Comunicarea eficienta a personalului de conducere in cazul in care unitatea de cogenerare este non-operationala;
• Reconstruirea unitatii de cogenerare conform calendarului ( circa 3-4 zile);
• Urmarirea regulata a stocului de piese de schimb si completarea acestuia dupa caz;
• Constientizarea restrictiilor de incarcare a van-ului atunci cand acestea sunt depasite
• Prezentarea rapoartelor saptamanale la data comunicata de managerul de service.


CERINTE

• Minime cunostinte operare PC;
• Insusirea formularelor, procedurilor de raportare si a sistemului informatic;
• Competente numerice;
• Cunostinte despre componente / piese de schimb;
• Experienta dovedita in inginerie mecanica si protectia muncii;
• Competente in partea electrica;
• Cunoasterea produselor companiei;
• Cunoasterea procedurilor de intretinerea unitatilor de cogenerare;
• Competente practice despre modul de folosire in siguranta a combustibilului (COCN1);
• Abilitati interpersonale de comunicare;
• Abilitatea de a lua decizii;
• Cunoasterea procedurilor de protectie a muncii;
• Experienta castigata "la locul de munca" pe baza trainingului oferit de ENER-G;
• Experienta in diagnosticare, reparare, intretinerea utilajelor de tip Caterpillar, Komatsu, Liebherr, Volvo, Hanomag, Hitachi reprezinta un plus


DESCRIEREA FIRMEI

ENER-G, a UK business, designs, develops, operates

and finances energy efficient, sustainable and

renewable solutions on a business to business basis

globally.



We provide complete end-to-end solutions for all

commercial and industrial requirements, including

every aspect of energy management - from

procurement, consultancy, controls, combined heat

and power manufacture and operation, to geothermal

energy, energy from biogas and new generation

energy from waste.



All our advanced technologies and services aim to

help our customers meet corporate objectives and

reduce operational costs, carbon emissions and

enhance Corporate Social Responsibility.



Established in the 1980s, the company has grown

through acquisitions and organically and now employs

more than 750 people globally, with a presence in 17

countries. The current turnover is £130million.



We operate more than 365MW of generation capacity,

which enables our customers to reduce their collective

CO2 emissions by 5 million tonnes per year, equating to

the environmental benefit of 500 million trees.

Before printing or distributing your copy, check it

against this list of top tips or alternatively, ask a

colleague to read and check it for you.