Tehnician HelpDesk

Star Storage

04-12-2008 | EXPIRA LA 10-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Rezolva probleme semnalate de utilizatori , constituie primul nivel de suport ;
- Urmaresc rezolvarea problemor si incidenteloir semnalate de la aparitia lor pana la inchidere ;
- Administreaza si intretine infrastructura formata din sisteme si servere Windows ;
- Instaleaza , configureaza si mentine desktop-uri , servere , precum si echipamentele relationate ;
- Executa si/sau supravegheaza instalarea aplicatiilor software pe desktop-uri si servere ;
- Mentinerea infrastructurii si aplicatiilor in parametri normali de functionare prin actiuni proactive care sa previna incidentele si/sau problemele inainte de aparitia acestora .


CERINTE

- Temeinice cunostinte privind sistemele de operare Windows XP , Windows Vista si Windows Server ;
- Cunostinte despre infrastructura retelelor ;
- Cunostinte despre print servere ;
- Cunostinte avansate privind arhitecturi de retea : TCP/IP ;
- Capacitati proactive de prevenire a incidentelor ;
- Abilitati de comunicare si relationare ;
- Rezistenta la stres ,
- Bune cunostinte de limba engleza ;
- Certificarea MCP (Microsoft Certified Proffesional) ar fi un avantaj .


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management)

Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSphere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR)