29-01-2011 | EXPIRA LA 04-02-2011
Job expirat
Candidatul ideal este caracterizat de urmatoarele:
- cunoasterea limbilor franceza si engleza (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC, in special troubleshooting
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate
Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT pot fi considerate ca avantaje.
na dintre cele mai mari companii de software/integratori de sisteme din lume isi deschide un centru de suport tehnic de excelenta in Romania.
Fiti printre primii care vor face parte din aceasta echipa.
- se ofera TRAINING din partea companiei - regim full time de mai multe saptamani
- salariu fix foarte motivant
- oportunitati de promovare
- mediu de lucru tanar si profesionist
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro