Technical Support Representative - Spanish and English

CGS Romania

22-06-2008 | EXPIRA LA 28-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- cunostinte avansate operare Microsoft Office;
- cunostinte medii software/ hardware
- abilitati de comunicare;
- spirit de initiativa;spirit de echipa; proactivitate
- dorinta de a se dezvolta in cadrul companiei;


CERINTE

- Cunoasterea limbilor spaniola si engleza la un nivel avansat (scris si vorbit)
- Absolvent/a studii medii, student/a
- Experienta pe un post similar (desi nu este obligatorie) constituie un avantaj
- Interes pentru dezvoltarea profesionala in domeniu


BENEFICII OFERITE

- se ofera TRAINING PLATIT DIN PARTEA COMPANIEI; trainingul dureaza 2 saptamani - regim full time
- salariu fix foarte motivant
- oportunitati de promovare
- mediu de lucru tanar si profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.


Ca angajat al CGS Romania te vei bucura de un program flexibil cu posibilitati de angajare atat in regim full-time cat si part- time, de traininguri de formare si de pachete salariale deosebite.

In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane.Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.

Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesioanala!


www.cgsinc.ro
www.cgsinc.com