Technical Support Representative - bilingv

EasyCall Comunicatii

26-04-2007 | EXPIRA LA 26-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Job-ul consta in realizare de suport pe e-mail, IM si telefon pentru una din cele mai mari companii companii din lume.


CERINTE

cunosterea limbii franceze si a limbii engleze la un nivel avansat (scris, vorbit, citit), aptitudini de comunicare, seriozitate, spirit de echipa si flexibilitate in ceea ce priveste orarul de lucru.

Sunt de asemenea necesare cunostinte avansate de lucru cu Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel) cunostinte generale de retelistica si troubleshooting PC.


BENEFICII OFERITE

Persoanele alese vor avea un pachet salarial occidental, sansa de a castiga experienta int-o echipa de profesionisti, posibilitate de promovare in cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

EasyCall Comunicatii - servicii si solutii call center. EasyCall Comunicatii ofera servicii specifice de contact center (customer support, telemarketing, help desk, collection, campanii SMS etc) clientilor si partenerilor sai.