Technical support FRESH GRADUATES (automotive segment)

Adecco Romania

15-04-2008 | EXPIRA LA 15-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivele postului:
- sa ofere asistenta serviciului CSC si clientilor directi si indirecti;
- sa imbunatateasca rezultatele clientilor tinta alocati prin dezvoltarea si mentinerea pe termen lung a relatiilor comerciale la un nivel optim;
Sa sprijine clientii pentru a asigura atingerea obiectivelor generale de vanzari
Responsabilitati:
- sa inteleaga pe deplin tehnologia produselor si a utilizarii lor precum si beneficiile folosirii acestor produse
- publicarea de materiale de asistenta tehnica si comerciala (manuale, brosuri tehnice, ghiduri de utilizare precum si orice alt material aferent temei)
- sa raspunda in termenul promis la intrebarile clientilor legate de folosirea eficienta a produselor companiei, sa le echivaleze cu cele similare de pe piata concurenta precum si cu cele proprii, sa le depoziteze si manipuleze, la problemele legate de sanatatea si siguranta de lucru in legatura cu lubrifiantii respectivi
- sa asigure servicii clientilor existenti/potentiali prin realizarea unor prezentari legate de lubrifianti in functie de nevoile clientilor
- sa actualizeze fisele de recomandari, cataloage si datele concurentei
- se ocupa de analiza uleiurilor uzate, da indicatii de alcatuire a rapoartelor de laborator, elaboreaza rezultatele si explica semnificatia rezultatelor testelor la care au fost supusi lubrifiantii. De asemenea, da informatii cu privire la masurile ce trebuie luate de catre client, daca e oportun sa foloseasca in continuare lubrifiantul de pana acum si, mai ales, diagnosticheaza starea mecanismului/motorului clientului respectiv
- asigura materiale adecvate pentru a permite agentilor de vanzare si angajatilor sa ofere asistenta tehnica elementara clientilor (precum echivalarea/compararea produselor companiei cu cele de pe piata concurenta)
- creeaza si actualizeaza baza de date a serverului cu informatii legate de subiecte tehnice importante, de specificatiile produselor, de noile produse si utilizarea lor


CERINTE

- studii medii (cel putin) – educatie tehnica
- abilitati excelente de relatii interpersonale si comunicare
- abilitati operare PC
- carnet de conducere
- limba romana – fluent
- limba engleza – notiuni de baza
- abilitati de vanzari si negociere
- orientare spre clienti
- simt de piata
- spirit de echipa


BENEFICII OFERITE

- companie multinationala
- perspective de dezvoltare profesionala
- mediu de lucru placut
- salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Avand deschise peste 6.000 de birouri in 67 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectare, recrutare, plasare si gestiune de personal temporar sau permanent.