03-11-2008 | EXPIRA LA 09-11-2008
Job expirat
Una dintre cele mai mari trei companii de software/integratori de sisteme din lume isi deschide un centru de suport tehnic de excelenta in Romania.
Fiti printre primii care vor face parte din aceasta echipa.
Candidatul ideal este caracterizat de urmatoarele:
- cunoasterea limbii spaniole sau italiene (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC, in special troubleshooting
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate
Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT pot fi considerate ca avantaje.
Pe langa alte beneficii, oferim certificare internationala alaturi de un pachet salarial foarte motivant, la nivel occidental, conditii excelente de lucru si sanse reale de promovare.
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro