Technical Support Engineer - Spaniola

Computer Generated Solutions ROMANIA

22-06-2008 | EXPIRA LA 28-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Una dintre cele trei cele mai mari companii de software/integratori de sisteme din lume isi deschide un centru de suport tehnic de excelenta in Romania.
Fiti printre primii care vor face parte din aceasta echipa.
Se va realiza suport tehnic prin telefon si mail.


CERINTE

- cunoasterea limbii franceze (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat si engleza -nivel conversational
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC, in special troubleshooting hardware si software
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate
Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Program de lucru flexibil: full time sau part time
- se ofera TRAINING PLATIT DIN PARTEA COMPANIEI- regim full time
- salariu fix foarte motivant
- oportunitati de promovare
- mediu de lucru tanar si profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.


Ca angajat al CGS Romania te vei bucura de un program flexibil cu posibilitati de angajare atat in regim full-time cat si part- time, de traininguri de formare si de pachete salariale deosebite.

In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane.Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.

Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesioanala!


www.cgsinc.ro
www.cgsinc.com