Technical Support Engineer - English/Spanish

CGS Inc. Romania

26-02-2008 | EXPIRA LA 27-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- oferirea de suport tehnic specific clientilor companiei:
- preluarea de apeluri,
- analizarea problemelor semnalate de clienti (telefonic, prin e-mail sau chat),
- evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare,
- oferirea de feed-back clientilor cu privire la cauzele si solutiile problemelor semnalate,
- introducerea de informatii in aplicatia software interna.


CERINTE

Candidatul ideal este caracterizat de urmatoarele:
- cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC, in special troubleshooting
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate

Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT pot fi considerate ca avantaje.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv, posibilitati de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro