Job expirat
- oferirea de suport tehnic specific clientilor companiei:
- preluarea de apeluri,
- analizarea problemelor semnalate de clienti (telefonic, prin e-mail sau chat),
- evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare,
- oferirea de feed-back clientilor cu privire la cauzele si solutiile problemelor semnalate,
- introducerea de informatii in aplicatia software interna.
Candidatul ideal este caracterizat de urmatoarele:
- cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC, in special troubleshooting
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate
Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT pot fi considerate ca avantaje.
Pachet salarial atractiv, posibilitati de promovare.
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro