Technical Support Engineer - Engleza/Spaniola

CGS Inc. Romania

10-07-2007 | EXPIRA LA 09-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Fiti printre primii care vor face parte din aceasta echipa.


CERINTE

Candidatul ideal este caracterizat de urmatoarele:
- cunoasterea limbii spaniole si a limbii engleze (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC, in special troubleshooting
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate

Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT, pot fi considerate ca avantaje.


BENEFICII OFERITE

Pe langa alte beneficii, oferim certificare internationala alaturi de un pachet salarial foarte bun, la nivel occidental si sanse reale de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro