Technical Support

TOPTECH SRL

20-09-2008 | EXPIRA LA 26-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Furnizeaza asistenta de suport tehnic Help Desk;
- Supervizeaza si coordoneaza zilnic activitatea echipei Help Desk;
- Analiza si programare in Oracle (FSQL, functii si proceduri), Java, Microsoft Visual Studio .NET;
- Sfatuieste in privinta metodologiei si "tool"-urilor de dezvoltare de aplicatie;
- Aplica tehnici de rezolvare a problemelor;


CERINTE

- minim 5 ani de experienta in proiecte de implementare de aplicatii dezvoltate in Oracle (FSQL, functii si proceduri), Java, Microsoft Visual Studio .NET, pe platforme Unix, Windows.
- studii superioare de specialitate;
- cunostinte de limba engleza si/sau franceza;


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant,
- lucrul in cadrul unei echipe puternice,
- perspective de promovare,


DESCRIEREA FIRMEI

Viveo Technology Toptech este specializata in dezvoltarea si mentinerea sistemelor informatice pentru institutii financiar-bancare.
Facem parte din Grupul Viveo si impreuna furnizam produse si servicii pentru un numar de peste 500 de institutii bancare de pe trei continente.
Suntem o echipa cu experientã, creatã pentru a dezvolta software conform cerintelor clientilor nostri, pe baza noilor tehnologii. Planul nostru dinamic si ambitios de dezvoltare are in vedere si permanenta recrutare de personal cu competente inalte si profesionalism recunoscut.
Viveo Technology Toptech este Microsoft Business Partner si IBM Partner World for Software
www.toptech-software.com
www.viveo.fr