Technical BackOffice

CGS Inc. Romania

22-06-2008 | EXPIRA LA 28-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Una dintre cele trei cele mai mari companii de software/integratori de sisteme din lume isi deschide un centru de suport tehnic de excelenta in Romania.
Postul presupune atingerea unui nivel de excelenta in domeniul produselor companiei si oferirea de solutii problemelor complexe care pot aparea.
Fiti printre primii care vor face parte din aceasta echipa.


CERINTE

- cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostinte tehnice avansate in domeniul PC, in special troubleshooting, sisteme de operare si arhitectura sistemelor
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate

Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari sau diplome in domeniile IT si Telecomunicatii pot fi considerate avantaje.


BENEFICII OFERITE

- se ofera TRAINING PLATIT DIN PARTEA COMPANIEI; trainingul dureaza 5 saptamani - regim full time
- pachet salarial foarte motivant
- certificare internationala
- oportunitati de promovare
- mediu de lucru tanar si profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.
Ca angajat al CGS Romania te vei bucura de un program flexibil cu posibilitati de angajare atat in regim full-time cat si part- time, de traininguri de formare si de pachete salariale deosebite.
In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane. Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.
Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesionala!
www.cgsinc.ro
www.cgsinc.com