Technical BackOffice

CGS Inc. Romania

25-07-2007 | EXPIRA LA 24-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Una dintre cele trei cele mai mari companii de software/integratori de sisteme din lume isi deschide un centru de suport tehnic de excelenta in Romania.

Postul presupune atingerea unui nivel de excelenta in domeniul produselor companiei si oferirea de solutii problemelor complexe ce apar.

Fiti printre primii care vor face parte din aceasta echipa.


CERINTE

- cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostinte tehnice avansate in domeniul PC, in special troubleshooting, sisteme de operare si arhitectura sistemelor
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate

Experienta avuta in domeniul contact center/ inginerie de suport, precum si orice alte certificari in domeniul IT pot fi considerate ca avantaje.


BENEFICII OFERITE

Pe langa alte beneficii, oferim certificare internationala alaturi de un pachet salarial foarte bun, la nivel occidental si sanse reale de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro