TEAM LEADER - Serviciul de Suport Clienti

RELAD INTERNATIONAL SRL

13-03-2009 | EXPIRA LA 10-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Indruma agentii de Call Center prin training, coaching si asistenta;
- Dezvolta si implementeaza proceduri si instrunctiuni de lucru pentru a imbunatati nivelul de serviciu furnizat clientilor si pentru a asigura loialitatea clientilor;
- Se ocupa de trainingul initial pentru agentii de Call Center;
- Intocmeste programul de lucru pentru Call Center;
- Monitorizeaza activitatea agentilor din subordine:
-asculta apeluri si ofera feedback agentilor;
- evalueaza nivelul de cunostinte si lucreaza pentru continua imbunatatire a nivelului de servicii oferite;
- ofera suport pentru rezolvarea problemelor clientilor;
- este implicat in recrutarea si selectia agentilor din subordine;
- stabileste standardele si performanta individuala si urmareste atingerea obiectivelor;
- Realizeaza rapoartele de performanta individuala ale echipei si le supune spre aprobare managerului.


CERINTE

- Studii superioare absolvite;
- Cursuri si traininguri in domeniul Costumer Service constituie un avantaj;
- Minim 3 ani experienta in domeniul Costumer Service–ului;
- Experienta anterioara intr-o pozitie de coordonare;
- Expertiza in elaborarea de politici si proceduri;
- Experienta anterioara in domeniul farmaceutic constituie un avantaj;
- Abilitati de comunicare si interrelationare;
- Cunostinte solide de limba engleza si utilizare PC (MS Office).


BENEFICII OFERITE

- Se ofera pachet salarial competitiv, posibilitatea de dezvoltare a carierei;
- Mediu de lucru placut.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul dintre liderii pietei romanesti de import si distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice. Astazi compania comercializeaza peste 6000 de produse catre 4000 de clienti (farmacii si spitale), situati pe intreg teritoriul Romaniei. RELAD are puncte de lucru in 16 din cele mai mari orase din tara, avand o echipa formata din peste 800 de profesionisti. Misiunea RELAD este sa contribuie permanent la imbunatatirea sistemului de sanatate national, printr-o inalta calitate (certificata cu standardul ISO 9001:2000) a distributiei si comercializarii produselor farmaceutice, in beneficiul pacientilor, al partenerilor si al sau, in egala masura.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, profesionista, dinamica si unita, sa iti construiesti o cariera intr-un domeniu de perspectiva, intr-o companie care iti ofera sansa de a te dezvolta profesional si personal, incearca-ti sansa! Te asteptam in echipa RELAD! Succes!