Team Leader Letters - perioada determinata 6 luni

UniCredit Tiriac Bank

01-11-2010 | EXPIRA LA 07-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

OBIECTIVE:

• Sa asigure realizarea in timp a tratamentului de colectare stabilit in concordanta cu legislatia in vigoare si cu procedurile si normele interne.
• Sa coopereze cu toti membrii Departamentului de Administrare a Riscului de Creditare – Colectare Credite Persoane Fizice in scopul de a reduce numarul de credite persoane fizice restante, timpul de colectare, costurile de colectare cat si provizioanele constituite.

RESPONSABILITATI:

• Monitorizarea permanenta a statusului activitatilor echipei de trimitere scrisori si pastrarea in bune conditii a parametrilor activitatilor specifice pentru banca si de asemenea pentru membrii echipei;
• Coordonarea echipei de trimitere scrisori avand in vedere responsabilitatile acestora in concordanta cu legislatia in vigoare si cu procedurile si normele interne;
• Asigurarea suportului zilnic si expertizei necesare avand in vedere dezvoltarea activitatilor de trimitere scrisori;
• Efectuarea de rapoarte specifice activitatilor echipei;
• Mentinerea in conditii bune a relatiei cu alte departamente in ceea ce priveste problemele zilnice legate de activitatile specifice;
• Informarea superiorului direct despre orice problema aparuta in cursul zilei si propunerea de masuri pentru rezolvarea acestora;
• Mentinerea unei atitudini deschise, transparente si corecte cu membrii echipei;
• Mentinerea unui canal de comunicare de calitate si functional intre membrii echipei si management (Director Colectare Credite Persoane Fizice, Director Administrarea Riscului de Creditare);
• Analizarea impreuna cu Departamentul Recuperare Creante a motivelor de respingere legate de activitatile de colectare trimise de compania de asigurare si incercarea de a gasi o solutie pentru ca banca sa obtina despagubirea;
• Gestionarea motivelor de retur ale scrisorilor, prin analizarea acestora si luarea masurilor corespunzatoare;
• Mentinerea relatiei cu compania externa de printare si trimitere scrisori, precum si cu Posta Romana;
• Intreprinderea de masuri pentru mentinerea bazei de date cu adrese ale clientilor retail intr-o forma cat mai corecta si completa;
• Toate responsabilitatile titularului acestei pozitii sunt completate de proceduri si reglementari interne. Titularul postului este responsabil de cunoasterea procedurilor în vigoare si a actualizarii acestora.
• Asigura indeplinirea oricaror altor sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele linie de business
• Responsabil pentru realizarea adecvata a sistemelor de control intern aferente activitatilor pe care le coordoneaza

Respectare reglementari
• Asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
• Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini cerute de lege si/sau alocate de Conducerea bancii, superiorul ierarhic sau functional
• Respectarea dispozitiilor legale generale, a regulamentelor BNR si a tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii;


CERINTE

• Studii universitare;
• Cunostinte medii de limba engleza;
• Minim doi ani experienta profesionala;
• Spirit de echipa si capacitatea de a solutiona probleme;
• Capacitatea de a munci in conditii de stres;
• Cunoasterea normelor din sectorul bancar constituie avantaj.
• Abilitati analitice;
• Experienta in ceea ce priveste gestionarea relatiei cu clientii;
• Orientare catre client si detalii;
• Cunostinte operare calculator;


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.