Team Leader HR Services

eMAG.ro

26-06-2015 | EXPIRA LA 26-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Desfasurarea activitatii de payroll in colaborare cu firma partenera
• Coordonarea activitatii de administrare personal
• Administrare beneficii
• Asigurarea impreuna cu echipa suportul pentru toti colegii din celelalte departamente
• Dezvoltarea sistemului de Self Service
• Interactiunea cu celelalte departamente


CERINTE

• Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar
• Cunostinte avansate de Limba Engleza
• Persoana analitica si organizata
• Bune abilitati de negociere
• Orientare catre rezultate, capacitate de prioritizare
• Atentie la detalii
• Atitudine pozitiva, integritate
• Microsoft Office la nivel Avansat
• Cunostinte avansate de Excel


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial competitiv;
- Politica de beneficii atractiva;
- Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
- Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
- Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.