Team Leader - Departament Calitate

UPC Romania S.A.

01-10-2014 | EXPIRA LA 31-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

·Este responsabil/a pentru asigurarea calitatii proceselor end to end ce au legatura cu clientii rezidentiali, prin implementarea de actiuni ce au legatura cu analizarea si monitorizarea activitatilor din cadrul echipei de calitate, precum si pentru indeplinirea oricaror alte responsabilitati stabilite de catre superiorul ierarhic;
·Participa in cadrul unor proiecte cu impact in imbunatatirea calitatii serviciului oferit clientilor;
·Analizeaza si propune solutii de imbunatatire a principalilor indicatori cu impact asupra clientilor, a proceselor si procedurilor din cadrul companiei ce au impact direct sau indirect asupra clientilor;
·Coordoneaza activitatea membrilor echipei de calitate, ca de exemplu dar fara a se limita la: analiza rapoarte si transmitere feedback, creare rapoarte noi, automatizare rapoarte, etc.;
·Monitorizeaza activitatea si performanta echipei si tine in acest sens evidente privind repartizarea, distribuirea si incarcarea membrilor echipei;
·Asigura suportul necesar membrilor echipei pentru buna desfasurarea a activitatii, dezvoltand un nivel de performanta ridicat;
·Analizeaza si propune solutii pentru cresterea productivitatii echipei si eficientizarea activitatii;
·Evalueaza activitatea membrilor echipei de calitate, conform procedurilor si formularelor de evaluare;
·Asigura elaborarea Planului de Dezvoltare individual pentru angajatii din echipa sa si urmarirea indeplinirii acestuia;
·Poarta discutii saptamanale, de grup si individuale, cu membrii echipei asupra performantei individuale, inclusiv asupra statusului actiunilor incluse in Planul de Dezvoltare si stabileste obiectivele fiecarui membru pentru perioada urmatoare;
·Adapteaza periodic continutul fisei de post a angajatilor din directa coordonare in conformitate cu structura organizatorica.


CERINTE

·Studii superioare
·Cunostinte foarte bune de lucru cu calculatorul: MS Office(Word, Excel, PowerPoint, Visio), in special cunostinte solide de Excel
·Abilitati de management si leadership: conducere echipe, motivare, organizare si coordonare, managementul performantei etc
·Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala, de colaborare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
·Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor, abilitati de rezolvarea problemelor, capacitate de decizie rapida
·Spirit de initiativa, proactivitate, dorinta de dezvoltare continua
·Planificare si organizare foarte buna a activitatilor
·Capacitate de adaptare si de sustinere a schimbarii
·Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat
·Capacitatea de a elabora prezentari
·Cel putin 2 ani de experienta pe postul de specialist calitate in arii ce au legatura cu domeniul relatiilor cu clientii
·Experienta intr-un post de coordonare echipe reprezinta un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.