Team Assistant

SC HR SERVICES & SOLUTIONS SRL

15-11-2008 | EXPIRA LA 21-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, companie multinationala din domeniul IT, suntem in cautarea unei persoane care va avea urmatoarele responsabilitati:
- Primirea corespondentei, preluarea apelurilor telefonice, fax, e-mail, primirea vizitatorilor;
- Coordonartea si organizarea evenimentelor, intalnirilor, calatoriilor si conferintelor;
- Travel management (hotel, transport, avans deplasare, decont deplasare);
- Gestionarea relatiei cu clientii, partenerii si furnizorii;
- Activitati de informare a personalului;
- Traducere documente;
- Asigurarea necesarului de materiale consumabile de birotica si de protocol.


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Experienta de minim un an pe o pozitie similara;
- Foarte buna cunoastere a pachetului MS Office;
- Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze; cunoasterea limbii germane constituie avantaj;
- Capacitate de planificare si organizare;
- Initiativa, abilitati de comunicare si relationare.


BENEFICII OFERITE

Clientul nostru ofera un pachet salarial atractiv si oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala, alaturi de o echipa de profesionisti.


DESCRIEREA FIRMEI

Fondata in anul 2004, HR SERVICES&SOLUTIONS este o companie care ofera servicii de recrutare si selectie de personal, precum si servicii de executive search, caracterizate prin integritate si confidentialitate depline.

Cheia succesului nostru consta in evaluarea corecta a nevoilor partenerilor nostri si identificarea talentelor de top. Noi cautam lideri care sunt vizionari si care pot conduce oamenii cu pasiune.