System Administrator

FIVEPLUS SOLUTIONS

25-10-2008 | EXPIRA LA 31-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

System Administrator


CERINTE

Profil candidat:

- seriozitate
- angajament pe termen lung
- dorinta de acumulare cunostinte
- gandire analitica
- lucru in echipa
- capacitate de lucru cu termene limita, responsabil
- persoana organizata, flexibila
- disponibilitate full-time

Studii
- facultate tehnica, de preferat Automatica, Cibernetica, Matematica (Informatica)

Competente:

- experienta in administrarea sistemelor de operare Linux si Windows
- cunostinte de retelistica
- experienta in administrarea serverelor IBM Lotus Domino

- constituie un plus experienta in:
a) administrarea unui alt sistem de mesagerie
b) administrarea sistemelor de backup bazate pe tehnologie IBM Tivoli Storage Manager
c) administrarea a cel putin unui server de aplicatie Java: IBM Websphere, Tomcat, etc.
d) IBM DB2, MySQL, etc.

- cunostinte de limba engleza


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut si profesionist
- acces la instruire si la un standard de competente, absolut necesare unei cresteri profesionale solide
- pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

FivePlus® Solutions este o companie IT in plina ascensiune, formata din specialisti cu o experienta de peste 10 ani in implementarea solutiilor performante, bazata pe o fundatie solida de competente si expertiza, specializata in implementarea de solutii creative, de inalta calitate, orientate mediului de afaceri.

Avem resursele si competentele necesare pentru a excela in domenii prin care putem aduce valoare partenerilor nostri de afaceri: managementul informatiilor si al documentelor, arhivare si back-up de continut, infrastructuri de comunicare electronica a informatiilor, website-uri complexe si portaluri web, aplicatii web, solutii de e-learning, domenii care conduc spre un control mai eficient al proceselor, o crestere a calitatii serviciilor oferite si de performanta.

Suntem implicati activ in satisfacerea cu promptitudine, responsabilitate, confidentialitate si profesionalism a cerintelor specificate si a asteptarilor clientilor nostri, urmarind continuu imbunatatirea activitatilor/proceselor interne care conduc spre indeplinirea obiectivelor si angajamentelor asumate fata de personalul propriu si fata de clienti.


Adoptam o politica de dezvoltare orientata catre necesitatile de afaceri ale clientilor/partenerilor, proiectam si implementam solutii care sustin circulatia informatiei si integreaza sisteme de business existente. Punem accent pe lucrul colaborativ, comunicarea interna, automatizarea proceselor, vizibilitatea companiei in exterior, activitati care conduc spre dinamizarea afacerii.
Pentru a concretiza aceste idei si pentru a veni in sprijinul clientilor nostri am dezvoltat propriile solutii de management de documente, sub brandul DocPlus.