Support IT

Favbet

08-08-2016 | EXPIRA LA 07-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Experienta in domeniul acordarii de suport (help desk)
- Experienta si/sau certificari in administrarea echipamentelor de retea CISCO
- Experienta intr-o pozitie similara
- Lucrul in echipa
- Responsabilitate
- Rezistenta la stres
- Atentie la detalii
- Dorinta si capacitatea de a asimila cunostinte noi


CERINTE

Cunostinte de baza in domeniul retelelor de calculatoare
- Capabilitate pentru acordarea de suport tehnic utilizatorilor interni si externi.
- Cunostiinte avansate ale sistemelor de operare desktop de la Microsoft (Windows 7, Windows 8)
- Cunostinte avansate hardware statii de lucru (inlocuire componente, diagnosticare, etc) si perifierice
- Cunoştinţe de baza în domeniul sistemelor de operare de tip server Linux si Microsoft Windows
- Initiat in exploatarea echipamentelor de retea CISCO
- Cunoaşterea limbii ruse la nivel mediu/avansat( reprezinta un avantaj)
- Disponibil pentru lucru inclusiv in zile libere/Sarbatori legale
- Studii universitare de specialitate (informatică, calculatoare, etc.) finalizate sau în curs de finalizare


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv,
Mediu de lucru placut cu o echipa tanara de profesionisti,
Forme Legale de munca
Telefon de serviciu


DESCRIEREA FIRMEI

Favbet este o companie multinațională fondată în 1999 în Ucraina. În
prezent, este unul din cei mai mari operatori din domeniul jocurilor de noroc din
Estul Europei având deja deschise pe teritoriul României, într-un singur an, un
număr de 33 de agenții de pariuri dintre care 13 reprezentanțe sunt doar în
capitală. În plină expansiune pe piața românească, Favbet numără peste 250000 de
clienți pe care-i are la nivel global atât pe piețele din Europa, Asia, Africa cât și pe
continentul american, în America de Sud.