Suport utilizatori soft documentatie tehnica

RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE

02-08-2011 | EXPIRA LA 01-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Este un post de suport in cadrul Departamentului Post Vanzare:
- raspunde solicitarilor concesionarilor din aprox. 150 de tari, pentru a oferi suport in utilizarea unui soft intern de diagnoza auto (Dialogys).
- respecta termenele agreate pentru tratarea incidentelor;
- urmareste tratarea fiecarui incident pana la inchiderea acestuia, chiar si in cazurile in care este necesara implicarea altor departamente pentru finalizarea solicitarii.


CERINTE

- Absolvent studii superioare (studii in domeniul tehnic reprezinta un avantaj)
- Limba franceza si engleza nivel avansat;
- O prima experienta, eventual de tip call-center reprezinta un avantaj;
- Orientare spre cliet, persuasiune, organizare si gestionarea timpului, foarte bune abilitati de comunicare.


DESCRIEREA FIRMEI

Renault Technologie Roumanie este noul centru de dezvoltare si cercetare in domeniul ingineriei Renault. Prezent in 118 tari si reprezentand prima marca europeana, Renault este astazi al patrulea constructor mondial prin alianta cu Nissan.
Viitorilor angajati le oferim oportunitatea de a evolua profesional, de a se forma pe parcursul carierei si de a lucra intr-o companie cu un mediu de lucru placut.