Suport tehnic - relatii cu clientii

Softwiz Solution SRL

10-10-2008 | EXPIRA LA 16-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sa detina cunostinte temeinice despre mediile de dezvoltare folosite de Softwiz Solution
- Cunoasterea produselor dezvoltate de Softwiz Solution si a pietei avocatiale
- Sa ofere raspuns prompt la cererile de suport tehnic ale clientilor prin email, telefon sau la sediul clientului
- Sa inteleaga si sa identifice problemele clientilor si sa ofere solutii rapide
- Sa organizeze si sa predea cursuri de training pentru produsele din domeniul de responsabilitate
- Sa promoveze imaginea companiei pe piata


CERINTE

- creativitate si spirit de initiativa
- bune abilitati de comunicare si pedagogice
- cunostintele de programare si baze de date constituie un mare avantaj
- o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei
- bune abilitati de operare PC
- limba engleza (nivel avansat)


BENEFICII OFERITE

- diverse


DESCRIEREA FIRMEI

Domeniul de interes al companiei este programare avansata in diferite limbaje de programare (Delphi, C#.Net etc), design si dezvoltare de sisteme de baze de date (MSSQL, Interbase), baze de date distribuite. Pentru mai multe detalii: www.softwiz.ro