Suport Presales.

eMAG.ro

28-06-2007 | EXPIRA LA 28-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera suport tehnic departamentelor de vanzari, ofera suport tehnic clientilor pe parcursul procesului de vanzare;
- Raspunde intrebarilor clientilor adresate prin instrumentele de info center;
- Raspunde solicitarilor Customer Center pentru cererile care sunt de competenta sa primite de la clienti;
- Recomanda, la cerere, produse high end, care necesita competente tehnice avansate;
- Interactioneaza, in aria sa de competenta, cu furnizorii;
- Aduce modificari de continut la nivelul site-ului pentru seturi de specificatii, filtre, ghiduri de cumparare pentru produse, prezentari de produse;
- Gaseste si transmite surse de informare departamentului Documentare; cauta surse si informatii suplimentare, compatibilitati, rate de cadere, alte informatii relevante;
- Elaboreaza ghidurile de cumparare pentru produse.


CERINTE

- cunostinte tehnice avansate;
- bune cunostinte operare MS Office Excel, baze de date;
- limbaj tehnic si cunoasterea produselor;
- cunostinte de marketing: targetare, pozitionare;
- capacitate de a intelege produsele din punct de vedere functional;
- capacitate analitica si de sinteza;
- abilitati de comunicare interpersonala;
- siguranta de sine si siguranta in informatiile pe care le transmite;
- memorie buna.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi