Job expirat
Gestioneaza relatia cu furnizorii externi ai organizatiei/ clientii si furnizorii interni din serviciile si departamentele companiei.
Responsabilitati:
Preia si comunica clientilor pretul, codul si termenul de livrare pentru piesele solicitate
Plaseaza comenzi la furnizori
Creeaza preturile pentru piesele comandate
Urmareste comenzile si termenele de livrare
Face receptia pieselor comandate
Inregistreaza in sistem procesul de receptie a produselor finite
Creeaza coduri noi in sistem
Urmarirea stocului de piese de schimb
Studii medii sau superioare
Coordonare, time management
Proactivitate, eficienta, prioritizare, constiinciozitate
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa
Cunoasterea limbii engleze (bine)
Avantaj: experienta intr-un post similar
Compania Tornado Sistems are peste 250 de profesionisti specializati in diferite domenii: marketing, vanzari, suport tehnic si logistic. Compania este structurata astfel incat sa raspunda cerintelor pietei si anume pe doua directii: distributia de echipamente de tehnica de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) si, pe de alta parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea si consultanta in domeniul retelelor de calculatoare.