SUPERVIZOR RECONCILIERE CREDIT

SC ZAREA SA

09-11-2007 | EXPIRA LA 09-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul postului:
Este responsabil de solicitarea trimestriala de la partenerii companiei a confirmarilor de sold in scopul mentinerii unei situatii cat mai acurate a debitelor restante.
Este responsabil de realizarea punctajelor cu toti clientii.
Este responsabil pentru comunicarea si urmarirea inregistrarii corectiilor de catre departamentul de logistica–facturare a tuturor diferentelor de pret / cantitate in contul clientilor pentru a avea o situatie clara a
soldului clientului respectiv.

1. Pe baza raportului zilnic de incasare transmis de catre Departamentul Contabilitate, monitorizeaza situatia platilor clientilor companiei.
2. Comunica si mentine constant legatura cu clientii companiei pentru a asigura receptia si concordanta datelor din documentele de plata emise de clienti - respectiv receptionate de companie, respectarea termenelor si conditiilor de plata, precum si colectarea la timp a creantelor de la clienti.
3. Analizeaza, identifica cauzele si zonele din care apar diferentele de sold, solicitand informatii si suport specific departamentelor implicate si participand direct in solutionarea situatiilor de reconciliere a soldurilor.
4. Propune departamentului de Vanzari solutii de notificare catre clientii debitori in vederea efectuarii platilor aferente creantelor identificate.
5. Analizeaza si raporteaza periodic catre supervisorul direct activitatea de colectare a creantelor si propune metode de preintampinare a situatiilor critice aparute in relatia cu clientii companiei.
6. Colaboreaza si comunica cu departamentele Vanzari, Logistica, Contabilitate pentru a solutiona rapid problemele de creditare, de colectare si de relationare cu clientii.
7. Stabileste, dezvolta si mentine relatii de colaborare cu clientii companiei in scopul solutionarii operative a situatiilor conflictuale aparute in cursul procesului de reconciliere documente de plata si/sau de recuperare debite.
8. Identifica si propune solutii de imbunatatire a procesului de monitorizare, analiza si recuperare a debitelor restante.
9. Identifica clientii ce constituie un potential risc pentru companie, propune solutii de rezolvare a potentialelor situatii problema si comunica aceste situatii tuturor departamentelor cross-functionale implicate.
10. Este responsabil de solicitarea trimestriala de la partenerii companiei a confirmarilor de sold in scopul mentinerii unei situatii cat mai acurate a debitelor restante.


CERINTE

- Absolvent studii superioare
- Experienta: min. 2 ani in activitati de tip customer service
- Foarte bune abilitati de relationare si de comunicare (scrisa si verbala)
- Foarte bune abilitati de analiza si de rezolvare de probleme
- Tact si diplomatie, orientare pe rezultat
- Capacitate de autoorganizare si de a lucra independent
- Permis de conducere categoria B


DESCRIEREA FIRMEI

Multinational company,traditional and innovative wine producer.