SUPERVIZOR DEPARTAMENT CALL-CENTER

HR Consultanta

10-03-2006 | EXPIRA LA 15-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordonarea departamentului call-center:

- Analiza si coordonarea activitatii realizate de operatorii call-center din punct de vedere al performantelor realizate;
- Imbunatatirea indicatorilor atinsi de operatori;
- Analiza si intocmirea de rapoarte privind contactarile realizate in cadrul departamentului.


CERINTE

- Studii superioare finalizate(profil economic, statistica);
- Experienta de minim 6 luni pe un post similar ;
- Operare PC (Office)-nivel avansat, cunoasterea unui soft CRM constituie un avantaj;
- Limba engleza-nivel avansat;
- Capacitate de analiza, spirit ordonat si bine organizat, rapiditate de decizie.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant;
Mediu de lucru dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma de recrutare si evaluare personal angajeaza pentru companie renumita in distributia de papetarie