Supervizor de proiect-Departament Dezvoltare Activităţi Publicitate(SP-AP)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Implementează şi supervizează proiectele de dezvoltare activităţi publicitate urmărind atingerea obiectivelor de departament.
Dimensiuni:
• Execută lansările de produs în conformitate cu planurile de dezvoltare (Product Roadmap.)
• Venituri, număr de abonaţi (RGUs), EBITDA.
• Buget OPEX & CAPEX.
Responsabilitati:
• Este responsabil de implementarea şi supervizarea proiectelor de dezvoltare activităţi de publicitate, atribuite de şeful de departament. Asigură o planificare eficientă de proiect, de execuţie şi de închidere.
• Îşi asumă răspunderea pentru contul de profit şi pierdere aferent proiectelor şi produselor/serviciilor finale de care este răspunzător.
• Construieşte modele de business şi negociază contractele de publicitate cu agenţiile de media sau proprietarii mărcilor comerciale cu scopul de a maximiza valoarea contului de profit aferent activităţii de publicitate.
• Monitorizează piaţa de publicitate, activitatea competiţiei, identifică trenduri, oportunităţi şi ameninţări. Propune şi documentează implementarea de servicii şi produse care să răspundă oportunităţilor din piaţă.
• Semnalează şi ia măsuri pentru reducerea riscurilor care ar putea afecta încheierea proiectelor în timp util, în limita bugetului, precum şi cu rezultatele aşteptate în termeni de calitate şi domeniul de aplicare.
• Îşi asumă responsabilitatea directă pentru activităţile de proiect ce implică follow-up, negociere şi colaborare cu alte departamente (IT, achiziţiile publice, etc). Se asigură de livrarea datelor şi/sau resurselor necesare pentru a avea un proces eficient de lansare/management de produs.
• Setează şi coordonează structura organizaţională a proiectului, în conformitate cu standardul de dezvoltare a produselor / proceselor de management de proiect, formulare, proceduri şi documente.
• Monitorizează activităţile de proiect, comunicarea şi livrabilele pentru a se asigura de atingerea obiectivelor proiectului în intervalul de timp prevăzut şi în parametrii de buget stabiliţi.
• Completează rapoarte de status, prezentări executive, precum şi documentaţia de urmărire a proiectelor folosind MS Word, Excel, PowerPoint şi MS Project.
• Colaborează cu unităţile/ manageri/ specialişti din cadrul companiei şi din afara acesteia, construieşte relaţii bazate pe încredere şi sprijin. Facilitează o politică de comunicare deschisă, asigurându-se că participanţii la proiect îşi pot exprima opiniile şi preocupările.
• Se implică în setarea obiectivelor de performanţă şi în evaluarea acestora, participând activ la documentarea proceselor stabilite prin sistemul de management al performanţei.


CERINTE

• Diplomă universitară.
• Experienţă în vânzări, marketing, publicitate, raportare.
• Minimum 2 ani experienţă în managementul de proiect/ de dezvoltare a produsului/account management.
• Minimum 2 ani experienţă în vânzarea de publicitate.
• Coordonarea de proiecte în mediul telecomunicţiilor reprezintă un avantaj.
• Capacitatea de a prioritiza multiple proiecte simultan şi să lucreze în mod independent.
• Capacitatea de a răspunde la termene limită scurte şi agresive şi să performeze bine într-un mediu alert.
• Orientat către detalii, analitic, puternic orientat către rezolvarea problemelor.
• Bune cunoştinte de dezvoltarea şi managementul produsului.
• Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă. Abilitatea de a construi prezentări executive de o calitate bună şi analize rapoarte sintetice.
• Flexibilitate, integritate, orientare către echipă.
• Puternice abilităţi organizatorice şi interpersonale.
• Bune cunoştinţe de operare calculator (Microsoft Office, MS project, MS Visio).
• Limba engleză - fluent.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...